Czasy, w których do wyposażenia miejsca pracy wystarczyło kilka stołów i regałów bezpowrotnie minęły. Niektórzy pracodawcy wciąż są niechętni inwestowaniu w remont biura. Niepotrzebnie! Zadbanie o odpowiednie środowisko pozytywnie odbije się na samopoczuciu pracowników, ich produktywności i kreatywności. Jak to możliwe?
Dlaczego aranżacja wnętrza jest ważna?
Wiele badań udowadnia, że środowisko, w którym przebywamy wpływa na nas w wieloraki sposób. Żeby dobrze się poczuć, nie wystarczy nam optymalna temperatura i czysty pokój, choć na pewno oba czynniki są bardzo ważne. Potrzeba jeszcze jednak o wiele więcej: wyposażenia, które odpowiada na nasze zapotrzebowania i stymuluje nas. Dlatego należy zastanowić się, jakie wymagania mamy względem pracowników i jak możemy im pomóc w wykonywaniu ich zadań. Wiele firm decyduje się na remont, by zagospodarować część biura na przestrzeń wspólną, w której pracownicy mogą razem, w komfortowych warunkach, omawiać projekty i wymieniać się pomysłami.
Pobudź kreatywność swojego zespołu
Coraz więcej biznesów stawia na niestandardowe projekty aranżacji wnętrza. Co oznacza to w praktyce? Każdy projekt przygotowany przez naszą firmę różni się od siebie i jest dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta. Niektórzy decydują się na przestrzeń rekreacyjną wypełnioną pufami i fotelami, inni remontują biuro tak, by przerobić całość w open space. Dzięki temu pracownicy nie mają poczucia izolacji; przestronna przestrzeń sprzyja też kooperacji zespołu. Estetyczna i przyjazna aranżacja wnętrza zwiększa też przywiązanie zespołu do miejsca pracy oraz ich chęci do codziennego wykonywania swoich obowiązków.
Projektowanie biur – indywidualne podejście
Choć dbanie o estetykę jest niezwykle istotne, pierwsze skrzypce zawsze musi grać funkcjonalność. Dzięki doświadczonym specjalistom, takim jak my, nie trzeba jednak wybierać między jednym a drugim. Przed remontem i zaprojektowaniem biura zawsze wpierw świadczymy usługę fit-out, czyli dopasowania każdego, nawet najmniejszego elementu, do potrzeb biznesu.